Przejdź do głównej zawartości

Co to? Po co?

Zastanawiasz się kim jestem? 

Na razie przede wszystkim mamą a tak poza tym to jestem lekarzem. Dlaczego teraz mamą czuję się bardziej? Bo chwilowo przerwałam lekarski staż podyplomowy i od miesiąca jestem na urlopie macierzyńskim. Cały mój świat kręci się teraz wokół dzieci. 

Ale kiedyś wrócę do bycia lekarzem!! 

Co to?

To blog który ma pomagać. Będzie o macierzyństwie, zdrowiu, łączeniu pracy i studiów z posiadaniem rodziny. O realizacji swoich pasji też będzie! Bo co by nie mówić to medycyna jest moją pasją. Droga do zostania lekarzem w moim przypadku nie była szybka i łatwa (o tym kiedyś też napiszę) ale się udało. Spełniłam jedno z moich marzeń a teraz chcę spełniać kolejne. 

Po co?

Po to żeby pokazać że mamy mogą robić wszystko. Nawet intensywnie pracować albo studiować wymagający kierunek. 
Po to żeby podzielić się wiedzą na temat zdrowia.
Po to żeby czasem się pośmiać.
Po to żeby zainspirować do działania. 
Po to żeby nie utknąć w pieluchach. 
Po to żeby na macierzyńskim nie płakać w samotności. 
Po to żeby mieć swoje miejsce. 
Po to!

Komentarze